Роздрібна мережа «АТБ» - лідер торгової галузі України

ТОВ «АТБ-маркет», підприємство корпорації «АТБ» – найбільша торговельна мережа України, що динамічно розвивається.

Початок роздрібної мережі «АТБ» було покладено в 1993 році у єдине підприємство шести гастрономів міста Дніпропетровськ. Свою назву, «АТБ-маркет», підприємство отримало від аббривіатури «АгроТехБізнес» у 1998 году, і з тих часів усі магазини АТБ працюють під єдиним брендом та у моноформаті.

За 25 років підприємство виросло в найбільшу роздрібну мережу національного масштаба. На початок 2020 року, торговельна мережа «АТБ» налічувала 1077 магазинів в 274 населених пунктів 24 областей України та продовжує демонструвати високі темпи зростання. Науково виважені підходи до розробці маркетингової стратегії, логистиці, до контролю якості продовольчих товарів та до обслуговування клієнтів забезпечили підприємству лідерські позиції у торгової галузі країни, як по кількості покупців, так й по товарообігу та податковим витратам.

Щоденно в магазинах мережі «АТБ» здійснюють покупки понад 4 млн. українців. За підсумками 2019 року товарообіг мережі склав 126,8 млрд. грн. «АТБ-Маркет» – найбільший роботодавець: сьогодні на підприємстві працюють понад 55 тисяч осіб. Співробітники, які займають адмінистративні посади та ті, хто працює у торговельної мережі, отримали професійну підготовку в учбових центрах компанії.

Націленость на результат, розвиток професійних якостей, дотримання корпоративних норм та високий рівень відпаовідальності кожного співробітника уможливлюють досягнення місії підприємства – забезпечення населення України якісними харчовими продуктами та продовольчими товарами першої необхідності за мінімальними цінами.

«АТБ» Показує найвищі темпи розвитку за останні 5 років

Відкрито магазинів
Кількість магазинів
2016
2017
2018
2019
2020 - План
2021 - План
— прирост за год

Сплачено податків роздрібним бізнесом
податки, млрд. грн.
2016
2017
2018
2019
2020 - План
2021 - План
— приріст за рік

Товарообіг
Товарообіг, млрд грн
2016
2017
2018
2019
2020 - План
2021 - План
— приріст за рік

Кількість покупців
Покупців млн осіб/добу
2016
2017
2018
2019
2020 - План
2021 - План
— приріст за рік

Кількість співробітників
Співробітників, тис. осіб
2016
2017
2018
2019
2020 - План
2021 - План
— приріст за рік

Зручно та економно!
гасло торговельної мережі «АТБ»

Історія розвитку ТОВ «АТБ-Маркет»

Назва «АТБ-Маркет» походить від абревіатури підприємства «АгроТехБізнес», яке дало початок розвитку корпорації «АТБ». Підприємство було зареєстровано у місті Дніпропетровськ у 1998 році.


  • 1993 рік

    Початок роздрібної мережі «АТБ» було покладено в 1993 році, яка складалася з шести гастрономів у місті Дніпропетровськ.

  • 2002 рік

    Магазини радянського формату були реорганізовані в мережу маркетів самообслуговування у форматі «дискаунтер». Асортимент був скорочений до 800 позицій, ціни – мінімальні. «АТБ» стає найбюджетнішим маркетом, у порівнянні із сусідніми магазинами.

  • 2003 рік

    «АТБ» розширює асортимент спочатку до 2500, потім до 3500 позицій. Запроваджується єдиний стандарт – площа 800 кв. м і 10 кас.


  • Розширення асортименту 3500+ позицій
    800 м2
    Єдиний стандарт усіх магазинів – площа 800+ кв. м
    Єдиний стандарт 10+ кас
  • Для зниження витрат приміщення викуповують, а не беруть в оренду. «АТБ» активно освоює невеликі міста, в яких не представлені інші великі мережі. У цей же час починається розвиток логістичних центрів. Єдиний склад «АТБ» переобладнюють у сучасний розподільний центр, прописують оптимальні маршрути від центру до магазинів і жорсткий графік розвезення товарів. Витрати на логістику зменшуються у 2,5 рази.

  • з 2003 по 2007 рік

    АТБ-Маркет відкриває по 30-50 магазинів в рік в східних, центральних і південних регіонах.

  • з 2008 по 2010 рік

    За часів кризи, коли більшість великих рітейлерів скорочують кількість торговельних точок і ведуть важкі переговори з кредиторами, «АТБ» відкриває більше 200 магазинів. спрацювала формула успіху дискаунтера. У 2010-му прибуток «АТБ» досяг 10,8 млрд . гривень. Порівняно з 2008 роком її валовий прибуток зріс в 2,5 рази – до 2 млрд. гривень.

  • з 2013 по 2014 рік

    Чи не прості часи всеукраїнська мережа «АТБ» переживає у 2013-2014 роках.             У  першому півріччі 2014 року, коли на Сході України почалися військові дії і значна частина територій перейшла під контроль окупантів, компанія закрила 152 магазини та розподільчий центр.                  

    У зв'язку з окупацією Криму, визнаною світовою спільнотою у Резолюції Генасамблеї ООН від 19.12.2016 року, компанія закрила на півострові 59 магазинів та розподільчий центр.

    Збитки Корпорації «АТБ» склали понад 7 млрд. гривень.

  • з 2016 по 2017 рік

    Торгова мережа «АТБ» активно нарощує своє присутність в Західному регіоні України. Продовольчі дискаунтери «АТБ» успішно вписалися в торговельну інфраструктуру Львівської області. Корпорація придбала 17 торгових об'єктів мережі «Барвінок» і вже в лютому 2016 року ці магазини почали роботу під вивіскою «АТБ».

    Крім Західної України «АТБ-Маркет» продовжує активно освоювати ринок Одеської області. На сьогодні показники товарообігу в цьому регіоні перевищили прогнози компанії.

Одним ЗІ стратегічних напрямків діяльності компаніі «АТБ-маркет» є постійний розвиток власних торгових марок (вТМ)

Розвиваючи ВТМ, компанія формує ексклюзивний асортимент, а також цінову конкурентну перевагу. Покупці торговельної мережі «АТБ» заощаджують 10-20% коштів, купуючи якісну продукцію ВТМ дешевше, ніж аналогічний брендований товар.

Зараз асортимент товарів втм налічує понад 800 найменувань. продукцію втм для «АТБ» виробляють провідні українські та закордонні виробники.

Власні торгові марки

«De Luxe» – вищий ціновий сегмент
«Своя лінія» – середній ціновий сегмент
«Розумний вибір» – низький ціновий сегмент

Частка власних торгових марок

24%
Асортимент мережі «АТБ»
25%
Товарообіг мережі «АТБ»